söndag 7 februari 2010

Söndag

Ojsan...nu var det länge sen jag uppdaterade!
Sammanfattar lite snabbt så vi är på banan igen.
Jobbat galet mycket, varit på AW på Skrapan, käkat på Vietnamesisk restaurang m tjejpolare, tränat med PT:n, torkat vatten som droppat in i matrummet, varit och shoppat utan plånbok, tappat och hittat min vigselring, skålat för ett födelsedagsbarn i champagne, käkat på Mosaik, vaknat bakis i morse och gått ner 2 kg på en vecka.

I dag träffa 3 av barnen på TGI, för att vi kommer att sakna dem när vi reser bort.

Jag har inte börjat packa som jag hade planerat att göra i helgen dock. Och i kväll kommer mina föräldrar över på fika...

Och kollat in hos er lite då och då har jag också gjort så klart.

2 kommentarer:

Suzan sa...

grattis till minuset o vilken tur att du hittade ringen!

Ting sa...

Var det bra i Skrapan?