tisdag 2 februari 2010

Dag 4

Hann inte skriva nåt inlägg i går men jag gör det nu istället.
Jag hinner bara jobba, träna med PT:n, läsa era bloggar (det hinner jag alltid), men tyvärr inte alltid kommentera. Sorry...

Min måndag såg ut så är:
11.00 Jordgubbsshake sen 1 tim med PT. Han tog det varligt m mig eftersom han känner till detta m shakerna.

Sen gick dagen och gick och gick...

När jag kom hem var jag sugen på nåt och tog en mjuk macka m falukorv och aromat för jag fick spel då jag ej ätit nåt förutom min lunchshake...hoppas att det är ok i a f.

Jag är inte alls så hungrig på dagarna men när jag kommer hem, det är då det sätter in - det stora suget.

4 kommentarer:

S sa...

Men jisses, att du överlever!?
Ät mer än så vännen, annars kanske du svimmar innan resan...

Anonym sa...

Håller med Stina! Jobba med förbränningen istället, den har du nytta av i Thailand! öka den!

min molly sa...

Testa Avocado på finncrisp med örtsalt och citron. Det är perfekt när man är sugen på ngt. Vet ej vad du får äta men det är perfekt då det innehåller bra fetter och långsamma kolhydrater och örsalt är bättre än aromat :-) Det är mitt bästa tips.

Innerjoin :) sa...

Alltså sorry Malin...men nu har du åkt ur ketosen....Tar någon/några dagar att komma tillbaks.... OM du måste äta något (helst inget alls, förutom shakerna) så måste det vara protein...enbart.
Kom igen, kämpa på! *kram*