söndag 31 januari 2010

Dag 3

I dag tänkte jag ha en datorfri-dag.

Men mina planer för dagen ser ut så här;

I shakevärlden blir det Choklad till frulle, jordgubb till lunch och
kyckling till middag.

Sen tänkte jag och Fanny ha lite SPA-dag. Mask, peeling, fixa naglarna lite och så vidare...


Ha en mys-skön-söndag helt enkelt. Hoppas ni gör nåt skönt och härligt och njuter av en (förhoppningsvis) ledig dag, inte sitta och tänka att vi ska jobba imorgon som jag brukar ägna de flesta söndagar åt.

4 kommentarer:

Suzan sa...

mysigt m spa!

Chrissan sa...

Eftersom jag är ledig i morgon så slipper jag måndagsångesten...fast just nu hjälper det inte...har ju största jobbkaosångesten ever just nu.
Men ska ta tillvara på min lediga vecka...träna en del har jag tänkt.

Jenny sa...

Jag är mest kissnödig och fikasugen denna söndag. Alltid nåt. Men kanske inte lika mysigt som spa-dag.

min molly sa...

Jag har aldrig smakat på sådana "shakes" och tycker det låter urtråkigt då jag inte har ngt problem att låta bli att äta alls fattar jag inte varför alla inte bara struntar i att äta ist :-) vilket iofs är jättedumt men jag ryser åt tanken att dricka nutrilett varje dag. Hoppas det är en kort period i ditt liv!!! Lycka till.