lördag 30 januari 2010

Dag 1

Nu testar jag att gå på shaker i 12 dagar. Det är ju takeoff då...
Igår var första dagen, och den gick bra.
Tog min första vid 11.30 - blåbär, helt OK blev positivt överraskad.
Sen tog jag en persika vid 15.00 - också helt ok. Skönt.
Middagsshaken var en varm soppa, perfekt, valde svampsoppa. Det var lite jobbigt då ungarna käkade tacos som jag ju älskar ;D Men de var förstående och hjälpte till att laga det mesta.
Det funkade bra denna första dag, jag kissade ca 20 ggr. Herre gud vad det rann om mig.
Men jag är mkt glad att shakerna hittills smakat helt ok, känns ju lite lättare att lyckas då.

5 kommentarer:

Petra sa...

Vad är det för sort du shakar med?

Anonym sa...

Vad duktig du är. Har så svårt att dricka shaker. Vad är det för sort du använder? Har du fått klänningen? Ikväll ska jag inviga min.

Kram
Irene

TinaThomas sa...

Hoppas det blir resultat. Kissade mkt i två dygn, sen blev det mindre. Det är vattnet som är bundet i fettet som rinner av. Jag har börjat äta nu (middagar) och då har jag stannat av såklart men det reglerar sig nog snart. det vattnet som jag blev av med har till liten del kommit tillbaka, hoppas på att det vänder ner snart!

Helene sa...

Vad använder du för shaker? i många av dem är det ju mycket kolhydrater. Har du testat om det är kolhydraterna som gör att du inte går ner? när jag ströp mina kolhydrater helt gick jag ned med raketfart, men det är ju olika.

Lycka till

Innerjoin :) sa...

Xtravaganza va? Lycka till!!!!! *kram*