onsdag 20 januari 2010

Overkligt men sant...

Oh shit hur gick det här till?

I morse hände nåt konstigt, jag måste ha varit halvsovande.

Fredrik har ju tränat några ggr på ett litet gym på ett hotell i City.
Med en PT, han "fick" detta av sin polare.
Nu har Fredrik frågat PT:n om inte han kan "ta tag" i mig inför Thailand.
Antagligen är F trött på mitt klagande över tjocka låren (är de visst!)
Han (F) tränade i morse och ringde mig när jag precis gick förbi hotellet i fråga och sa att PT:n ville prata m mig och boka in en tid. Och vad händer då? Jo jag slinker in på hotellet och ner i gymmet och fram till PT:n. Och vips så har jag en tid på fredag lunch inbokad.

Jag tror att detta bara kunde hända för att det var på ett hotell...me like hotell ju...

Frågan är hur jag nu ska hinna komma i sån jävla bra shape att inte PT:n dånar av och jag skäms ihjäl på fredag. Styrka tränades sist när Fanny var nyfödd - alltså runt 94/95. Kul mkt kul...

9 kommentarer:

Helene sa...

Vad roligt Malin!! kommer sätta otrolig fart på viktminskningen ska du se, styrketräning är kanon! Jag får hem min nya viktbänk med vikter idag, har gymkort men går inte dit, gillar inte stora gym, jag tränar med musik, dämpad belysning och doftljus, då blir det av om jag har mysigt och är hemma annars inte.
Önskar dig lycka till!

Petra sa...

Gud vad skoj! Det är så himla roligt att köra PT. Man får så mycket av det. Lycka till. Kram

S sa...

Heja heja!
perfekt att börja med en PT, det är peppande! :)

malin sa...

heja heja!! kör så det ryker, det kommer att gå jättebra :)

Cornelia sa...

Cooooolt tjejen, ta vara på denna möjligheten. Jag är såååå avis.
Kram kram

ase sa...

Åh, det låter väl toppenbra! Lycka till...

Chrissan sa...

Första steget taget....
Bara att ösa!

Petra sa...

Men fick ni med kablarna då? Jag trodde att det skulle vara samma kablar som man har mellan iPoden och datorn.

Finessan sa...

En PT skulle alla ha. Det är grymt effektivt. Lycka till!