lördag 9 januari 2010

Vägning V 1

Veckans vägning skulle ju ha rapporterats i går eg.
I alla fall var det -1,3 kg.
Det är väl ok? (jag började ju först i måndags m rivstart, så eg är minskningen mån-fre)
Nu gäller det bara att hålla strama tyglar under helgen ochså. =) Och det brukar ju vara lite svårare. Spec när man känner sig hängig och ledsen över att sonen åkt tillbaka till Lysekil. Och att man hittade en fazer blå-kaka (min favvo choklad) som han glömde i sitt rum.

Det blir dagens uppgift - att stå emot denna chokladkaka.

5 kommentarer:

Helene sa...

Släng den!! ingen blir gladare av att den finns kvar. Jag slänger allt godis jag hittar!!

Grattis till -1,3!!! jag har gått ner 1,8 sedan i måndags men då är det ju bara soppa förstås sedan i onsdags,,,,,,,,,gäller att hålla i det nu när jag är klar med soppveckan men jag ska öka träningen!

Chrissan sa...

Skitbra Malin!
Grattis!

♥ Bina ♥ sa...

Wohoo - härligt jobbat!

Fru Venus sa...

Hej!
Vad kul att jag hittat din blogg :-) Jag börja de kämpa på nytt i måndags igen. Har gått upp 23 kilo på tre år och nu får det räcka! Tyvärr har jag fått Fazers blå med modersmjölken och den är den som håller mig uppe i svåra stunder - men nu har jag klarat 6 dagar :-)
Lycka till!
Kram "Anna"
http://fruvenus.blogspot.com

Sus sa...

Aha nu fattar jag! Fy sjutton!! Haha, liiite roligt hase det varit =)