lördag 9 januari 2010

Kjolar




Jag var "tvungen" att uppdatera kjolstatusen inför Thailand.
Mina tenderar att sitta liiiite väl löst i midjan.

Två av dessa var på REA (me like) och en fr H&M, så det blev inga större utgifter (det sista var t Fredrik) Så nu väntar jag på paket - igen!
Everyday short cardigan #529
Denna OM Kofta fick flytta hem t mig. Mkt glad kan jag säga, har letat länge. Den är liiite stor bara men det gör inget när det är en kofta tycker jag. Sen kanske den krymper lite efter tvätt också. Har en i rött och jag har för mig att den gör det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hittade du koftan på REA? Dom är helt underbara dom där koftorna......
Har du också en son som inte bor hemma? Min ska åka iväg imorgon.........buhu :-( Känns jättejobbigt!
Kram å lycka till med GI!

Cornelia sa...

Åh vilka fina kjolar, klickade du hem dem på nätet alltså???

Helene sa...

Snygga! Var kommer de andra kjolarna ifrån? H&M:s har jag!

Chrissan sa...

Snygga! :)

Maribella sa...

Nej...vad trist...för stora i midjan....!
Härligt att få inhandla nytt av den anledningen!!
KRAM