lördag 16 januari 2010

Rättelse!

Hahaha jag låg inte i soffan! Jag städade! =)
Detta är sanning, min dotter är såååå dramatisk.
Men väldigt söt så det slutade med att jag körde henne till hennes kompis, och köpte Mc Donald´s åt hela klanen.

Jag och Fredrik åt dock rester fr i går, oxfilé, stekt svamp och bea. Åh vilken lunch.
Sen överdoserade jag nog finncrispen (igen) fick i mig 8 st innan jag hann få stopp på mig själv.

I kväll ska vi på restaurang. Ett nytt steakhouse här ute hos oss. Vi har redan kollat upp menyn och jag tror det lutar åt Hängmörad Entrecôte (träkolsgrillad) med grillade grönsaker, tzatsiki, grönolivröra och kanske lite grillad haloumi till det. Cola light att dricka!

3 kommentarer:

Petra sa...

Vad gott det lät med den nya resturangen. Hoppas att din lördagskväll blir trevlig.
Kram

Josanne sa...

Hej Du har skrivit i min blogg, en fråga om byte. Jag kan absolut tänka mig det. Har du någon mailadress så vi kan bestämma hur? Min mail är lite strulig men kan maila från min privata om jag får din. jag är ju lite töntig och har en "hemlig" blogg... ha en bra dag. Kram

Fru Venus sa...

Menyn på den nya restaurangen låter inte helt fel :-) Hoppas er kväll var trevlig!