måndag 4 januari 2010

Olyckfågeln del 2

Det var inte mer spännande än så här.
Det står:
Tack Malin för det ypperliga namnförslaget, varma hälsningar Camilla Läckberg.
Jag hade som förslag att den kvinnliga psykologen skulle heta Kruse. Det är mina barns namn och jag hette det innan jag gifte mig m Fredrik. Och hon gillade det. (flera "tävlade")
Men jag drömmer ju om att skriva en deckare en vacker dag så jag har gått en skrivarkurs på Ordfront och lärt mig det som kallas cliffhanger.... =)

Ps Jag är sjuk idag, blev hemskickad fr jobbet. De verkar inte gilla svullna halsmandlar och snor...konstigt.

Jag har precis ätit en frulle enl GI. Återkommer m meny för veckan lite senare. (ny cliffhanger) ;D




6 kommentarer:

Cornelia sa...

Krya på dig vännen.
Kram och pepp

Maribella sa...

Vad kul att få vara med och påverka!
Trist att du är sjuk, hoppas det inte blir långvarigt!
Kram

♥ Bina ♥ sa...

Haha, härligt!

Krya på dig!
//Bina

Jessica sa...

Oj vad kul att få göra något sånt :) Peppkram

min molly sa...

Trist att vara sjuk....men vad tycker du om castingen på Läckbergs TV serie? Jag fullkomlig hatar skådisarna och kan inte se på serierna trots att jag gillar böckerna.

ase sa...

Hej hej... Hittade hit via Rivstart och känner att jag älskar din blogg redan nu. Jag känner igen mej precis i det du skriver om att älska att bo på hotell, jag har Läckberg som favoritförfattare och just nu har jag separerat nyligen från min pojkvän sedan 9 år, och jag läste att du hade varit separerad och sen hittat tillbaka. Det verkar lovande...
Jag kommer definitivt att följa din blogg, och jag hoppas att det är ok att jag länkar till dig från mig. Säg till annars...
Och lycka till med vikten!
Åse