fredag 29 januari 2010

ÄNTLIGEN FREDAG!

Vägningen gick så där, stod still. (kan vi säga)
Helgen spökar fortf och jag hittade aldrig tillbaka i rätta spår igen efter allt gottande.

MEN nu ska ni få se, den här veckan testar jag nåt nytt. Och i dag träning m PT som vanligt.
Jag känner mig inte alls så motiverad och glad som jag borde med bara 12 dagar kvar till Thailand. Kanske för att det har varit så mkt nu.

Ensam på jobbet då kollegan är sjuk. Kul, tre veckor på ny avd, med andra rutiner och den avd som har mest att göra i hela huset, och jag har varit ensam i en av dem. Kollegan kommer inte nästa vecka heller.

Gymnasievaldags för Fanny, med öppethus på olika skolor i snöstorm.

Blä blä blä...dessutom en grining gubbe hemma. Tjoho vad livet leker. (NOT!)

5 kommentarer:

Helene sa...

Så kan det bli Malin! Bryt ihop och kom igen brukar jag tänka!!

Ha en skön fredag!!

Lilla a sa...

Hej,

Vad härligt det låter med Thailand om två veckor.

Vet inte om du prövat LCHF men det är faktiskt riktigt bra även om jag varit en stor motståndare till det in i det längsta. Älskade K gör dock all mat i det här huset så jag får äta det han gör eller fixa något själv. Hur som helst går båda ner utan att känna oss hungriga och samtidigt äter vi jättegott! Jag trodde aldrig att det kunde vara så här att banta. Helt plötsligt har min mage börjat fungera bra igen efter flera år som spänd och gasig.

Har annars haft fullt upp i början av året då Skrutt har blivit mobil och det har därför inte blivit så mycket bloggande.

Hoppas året har börjat bra för dig!

Kram lilla a

Maribella sa...

TUR du har resan framför dej!
Det låter som du behöver komma iväg och vila upp dej!
Kram

Ting sa...

Ha en skön helg nu Malin!

Anonym sa...

vadå grinig GUBBE jag är kanske grinig men ingen gubbe och jag har tappat 7,1 kilo så jag är inte grinig heller:-)