lördag 23 januari 2010

Byte av Odd Molly

VS


Jag fick i går hem den här underbara lilla saken till vä (namn nån?).

Vad jag böt den emot? det kommer senare under dagen då ni får se den på den nya ägarinnan!

Men det var nåt som jag köpte i somras och sen aldrig använde...

Nu är jag lyckligt kär i den här nya och är glad över att Josanne verkar lika glad i sin nya.

Hon är vansinnigt snygg i sin nya.


Vi har fått varsinn ny Odd Molly utan att behöva punga ut med mer än porto, är inte det underbart? =)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Ja du.. Mycket mer klockrent än så kan det nog inte bli! Grattis till den nya godingen! Kram

Anonym sa...

Jättesöt!!
//Maribella

Josanne sa...

Hej! Vad snygg den är på dig! Så himla kul! För det var ju precis så jag ville att den skulle se ut på mig!
Jag har lagt upp bilder på mig i min blogg nu och länkat till dig. Kanske är den lite stor ändå men jag vill så gärna ge den en chans. I love it! Vet att du inte ser det här förrän imorgon så hoppas du hade en trevlig kväll. Kram!

lillis70 sa...

Så fin du är din bytes tunika!

Chrissan sa...

Du! Tänkte på dig då jag läste häromdagen att Odd Molly-Per ska designa möbler.;)

♥ Bina ♥ sa...

Perfekt! URSNYGG!