söndag 17 januari 2010

Svåra beslut på en söndag...


Ljus rosa el cerise?
El en svart?

11 kommentarer:

Cornelia sa...

Ljusrosa får min röst

Helene sa...

Jag är ingen "rosa tjej! så jag säger SVART

Halvan sa...

Säkert kort funkar alltid men lite tråkigt = svart
Färg man blir glad av och som sticker ut lite, somrig = cerise
Fin mjuk färg som passar utmärkt till alla Mollysar = rosa

Sus sa...

Cerise! Eller rosa...Men svart funkar ju också...

Maribella sa...

Ljusrosa, lagom ljuvt...eller ceris, lite mer tuff. Fast svart är ju klart tuffast!
Kram

Sus sa...

Men...Malin J...Malin Å..GI-Malin..nu fattar jag heller ingenting..

Ting sa...

Ljusrosa!

Suzan sa...

Ljusrosa!

♥ Bina ♥ sa...

Svart *duckar för snöbollar*

batgirl sa...

Min röst hamnar på ROSA!
Lätt att hitta på bandet sedan, bland alla tusentals svarta och åter svarta trollies =)

min molly sa...

Jag har en svart exakt samma modell. Men den rosa är ursöt. Så jag röstar på den.