tisdag 9 februari 2010

Thailand


I morgon kl 13 lyfter planet mot Thailand. 18 dagar i sol och värme...
Jag har packat och packat och fixat under kvällen. Pratat med sonen i Lysekil som känns längre bort än nånsin. Snyft. Kramat på dottern och kollat på film med henne.

Jag kommer att blogga men kanske lite sparsamt då det blir via mobilen. Men vi ses när jag kommer hem. Många kramar till er.

Ps shakerna var från Xtravaganza för er som har frågat...jag gick ner 2 kg på 1 vecka. (åt två påsar per dag och 1 måltid) Fredrik gick ner 9 kg på 1½ vecka m bara shaker.

10 kommentarer:

Ting sa...

Ha det superskönt i Thailand!
Kram Ting

Sus sa...

Lovely!
Jag är avis som fan!!!
HA det bäst!

Josanne sa...

Ha en kanonbra semester! Inte alls avundsjuk... :o( Stor kram!

Chrissan sa...

Ha nu en underbar semester!
Kram!

Ladybug sa...

Ha det så skönt och ta hand om varann!

Anonym sa...

Ha det så skönt, hör av dig när du kommer hem så vi får ses, det är väl dags nu.

Kram
Iréne

♥ Bina ♥ sa...

Ha en härlig semester!

KRAM

Petra sa...

Ha det bäst.

fine sa...

en dag kvar tills du kommer hem, kan inte vänta tills du postar bilder så man får bli riktigt grööön av avund. Ni har missat både kaos i Sj och SLs trafik, nu reganr det och är plusgrader. Wohoo!

Ting sa...

Jaja, du kan komma hem nu.