torsdag 23 april 2009

Matintag

Marwin (sonen) & Jag älskar Butlers i Trollhättan!
Vi åt här sist vi var på roadtrip också. Det är så mysigt och fräscht. Maten är super god.
Jag tog en kycklingfaijitas utan bröd - och jag är sååå stolt. Det var typ en mikromillisek fr att jag sa pasta m lax & räkor tack. Den lät överjävligt god...
Nu sitter vi på hotelrummet m varsin dator m trådlös uppkoppling. Sociala va?
Vi har tv på försäkerhets skull. Marwin har äv hörlurar på sig och rätt vad det är hör man "men det finns ett quest som heter så, det ska droppas i en kista" WOW funkar äv här.
Jag kan rapportera att våren har kommit längre här än i Sthlm. Såg äppelblom nyss. =)
/Malin

1 kommentar:

Anonym sa...

Kycklingfajitas är gott. Duktigt av dig att inte ta pastan. Äppelkvistarna jag tog in för nån vecka sedan blommar nu och ger en föraning av vad som komma skall.