tisdag 21 april 2009

Helt Otroligt

Jag pluggar ju PR och ikväll skulle jag på ett event på Moderna Muséet med det kvinnliga nätverket shenet.nu.

I sista stund fick hon som har shenet panik och beh några som hjälpte henne med att välkomna gästerna.
Jag & Sofia ryckte in - serviceminded som vi är.

Då såg jag av en slump att en av de inbjudna att prata lite var Ola!!!!
Vilken slump!
Självklart minglade vi lite han och jag.

Det som var så komiskt var att jag tidigare idag, typ kl 13 (det var det roliga) blev intervjuvad per telefon av Lotten för GIViktkolls sida. Jag ska vara med på hemsidan nämligen!
Och då satt tydligen Ola bredvid henne.

Konstigt!
Hoppas han inte tror att jag stalkar honom!
Så här snygg var han! Väldigt cool och poppis mingelkille kan jag lova.
//Malin



4 kommentarer:

MassageLotta sa...

Ops!!
Coolt!!

Anonym sa...

Vilka sammanträffanden. Roligt. Spännande att få läsa intervjun sen:-)

Chrissan sa...

Kul Malin!
och visst är Lotten trevlig!?
Hade ju förmånen att träffa henne live i fredags...;)

Ola Lauritzson sa...

Hej, hej - ja verkligen kul att vi sågs. Meeeen, den där bilden gör inte mig rättvisa...haha!

kram, kram