tisdag 21 april 2009

Det här är till dig Anna


Jag såg henne i dag! I fältöversten, när jag fick hjälp igen m hålen i skärpet!
De är så snälla de där håltagarna hos skomakaren i fältan som vi säger som hänger där ibland. (Köper lunch m.m. typ)
I alla fall - grejen var att jag lite diskret försökte kolla in den berömda halsen när hon nu var i mitt blickfång. Jag tror att hon blev lite rädd f mig för hon tog sin kompis under armen och gick snabbt förbi!
Grejen är den att jag är lite chockad! Halsen var inte lång som den ser ut på tv - faktiskt (lite besviken blir man ju) hela tjejen var faktiskt inte så värst lång heller.
Hur kommer det sig? För på tv ser hon jävligt låååång ut. Kan det vara för att hon liksom flaxar m armarna? Att man då omedvetet tänker på en stork? El är det språket som gör just det....
Ja så nu vet du Anna Den är inte såååå lång.


Här är det fiiina skärpet som påskharen kom med t mig!

1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

Hahahhahahaha....fan vad skönt att få det utrett.
Jag ser även att vi har liknande skärpsmak.

http://annaskaos.blogspot.com/2009/01/shopping.html