onsdag 22 april 2009

Inköp

Jesus vad det ska hazzlas i det Ågrenskahemmet!
Jag har hört att jag inte ska shoppa en massa men jag var listig!
jag behövde tanka och det får man ju även när det råder shoppingstopp enl vissa. ;-)
Då tankar jag E85 som är 2 kr billigare än 95. Sparade på så sätt in vad skivan ev kostade liksom. Hänger ni med?
Fö har jag inte lyssnat på shoppingstoppet på flera år. Det är ju som att ge en cigg t en storrökare och säga Varsågod men inte röka- bara hålla. Dhöööö.
Klicka på bilden så får ni se vilken favvolåt som höll på att kosta mig livet på Valhallavägen då jag var tvungen att släppa ratten för att "dansa med".
//Malin


6 kommentarer:

Mimmi - vägen till en sundare liv sa...

Förstår att du var tvungen att släppa ratten :-)
Gillar din blogg - Själv har jag idag gett mig ut i "offentligheten", spänannde.

Unknown sa...

Hittade en massa trevliga bloggar när jag snubblande in i tävlingen Lägger till din med!

Fredrik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Chrissan sa...

Shoppingstopp, avd är det??? ;0)

Anonym sa...

Nu rycker det i dansnerven minsann :-)

MassageLotta sa...

Tack för tipset, den måste jag verkligen köpa...