måndag 5 oktober 2009

Créme Fraiche - extra fin


Den här var supergod! Kanske lite mkt socker (0,2%). Men ändå...
Kör ni galet strikt kan jag inte ansvara för att den funkar men för mig som kör halvgalet strikt funkar den nog...får väl se nästa måndag.

Jag stekte kyckling innerfilér och sen tillsatte jag denna. Smakade riktigt gott.
En favorit faktiskt. Åt avokado till.

Har jag sagt att jag tappat 1 kg sen förra måndagen? Alltid något, har ju gått på halvfart i helgen m bl.a vin och kolisar.

9 kommentarer:

Chrissan sa...

Grattis till det tappade kilot!

ija sa...

Tack!! Vad glad jag blev =)
Jag läser dig blogg varenda dag!!

Ting sa...

Mmm, tack för tipset!

Cornelia sa...

Grattis grattis till kilot.
Kram och pepp

fine sa...

ja! jättegäna brunch det låter ju helt ultimat! Kvarnens äger - där hade vi kunnat äta och catch upp nån helg.
Hoppas du får tillbaka ditt fokus snart, du låter inte så glad :(

Kram!

Innerjoin :) sa...

Mmm, låter gott! Grattis till det tappade kilot. Trendsales är ung. som Tradera. Det som är lite meckigt är att om man har ett kontokort som är utställt utanför Danmark måste man blir valierad först. Du måste fota ditt körkort samt ett brev fr en myndighet tex F-kassan med ditt namn på, och sedan maila in till dem. Ofta kan man göra klipp, trots en liten avgift till deras betaltjänst "TrendsalesHandel" och taskig kronkurs. Fråga mer om du behöver.

Helene sa...

Grattis till att vara på banan igen!!

Finessan sa...

Den där är riktigt god. Har du testat den med soltorkade tomater & fetaost? Om inte så gör det. Den håller sig inom gränsen (LCHF) för kolhydrater/100 g.

Mikkan sa...

Shiit, låter grymt, måste leta upp denna! Sockerhalten låter absolut ok i mina öron, det har ett stort värde att variera vardagsmaten!