måndag 19 oktober 2009

Ordning & Reda

Jag rensar mina garderober, ja jag har flera. 4 st dubbla.
;D Vi har ett rum som vi har garderober i.
Man kanske skulle kunna kalla det en walk in closet om man ville va fancy så där...
Men det ser inte riktigt ut som en sån tycker jag.
Det ser mer ut som ett rum med flera garderober och annan skit som man inte vet vart man ska göra av. Det finns en träningscykel, pilatesboll, yogamatta och ett helt hemmagym där inne också...

Men om jag fick bestämma skulle vi tapetsera om och lägga in en heltäckningsmatta....och kasta ut gymprylarna för de anv vi ändå aldrig...Tapeten nedan är det som gäller...
Kanske om F får göra om ena vindsrummet till sitt tillhåll? hehehe förhandling kan börja
bild lånad fr Styleroom

1 kommentar:

Helene sa...

Ja gör det, jag har en walk-in-closet och det är så skönt. Inga garderosdörrar utan allt i långa rader och man kan ha ordning och reda. Jag har sminkbordet där och spenderar en timme där varje morgon.