tisdag 29 december 2009

Nyårsfirande

Sitter och drömmer mig bort till nyår!
Här ska vi checka in på torsdag. Ser helt OK ut.
Champagne & Snittar vid ankomst.
4-rätters middag m vinpaket. Avec, kaffe och tryfflar.
12-slagets Champagn skall intas på 10:e vån m utsikt över Sthlm.
Club i lobbyn.
Amerikansbuffé dagen efter, serv till kl 16.
Utcheckning kl 16.
Har jag sagt att jag älskar Hotellvistelser?
Jag blir lycklig bara av att va i en lobby.
En gång har jag, när jag skulle på en kurs och kom för tidigt, gått in på hotellet bredvid kurslokalen och druckit thé i min ensamnhet. Och jag njöt...
Bland det bästa som finns är att ta en drink på ett shysst hotell innan man "går vidare". Även om man inte bor där.
Detta gör jag dock inte själv hehehe. Där går gränsen.
Jag kanske skulle jobba på hotell?

9 kommentarer:

Innerjoin :) sa...

Usch, stackars dig...ser och låter riktigt sunkigt!!
Jaja, jag ÄR avis ;)

Ting sa...

Fan vad najs!

Helene sa...

Ha så trevligt!! Själva ska vi vara på SPA med våra goda vänner. Vi har firat nyår tillsammans i 18 år och hittar alltid på något mysig med barn (numera vuxna) och allt!
Gott nytt!

Chrissan sa...

Hotell is the shit!
Ser underbart ut!

Helene sa...

Och klänningen? nyårsoutfiten?

min molly sa...

Jag som inte gillar hotell...måste ju bo på sådana så ofta. Men ett riktigt bra hotell uppskattas men jag är väldigt kräsen!! :-) Har vissa favoriter som jag ser fram emot att bo på.

Petra sa...

Men så mysigt det ser ut. Visst är det underbart med hotell. Gott nytt år. Kram

Anonym sa...

Vad mysigt, vilket hotell är det ni ska bo på? Själva ska vi bara vara hemma M och jag och äta lite gott, ska bli mysigt det med. Ha det så trevligt imorgon.
Kram
Iréne

GI-Malin sa...

Iréne: Det är Nordic Light. Nyårspaket. Mysigt det låter m hemmakväll. Kram Och vi höres...