söndag 27 december 2009

Söndagsaktiviteter


I dag ska vi över till några vänner och planera vår Thailandsresa. Jag fick ju den i julklapp. Tack Tomten!
Hoppas att vi ska kunna boka den i dag. Vill ha in ett stopp i Bangkok. Herre Gud vad jag längtar till shoppingstaden nr 1. Sen längtar jag efter solstolen förståss. Jag trivs där. Jag passar bra in på en skön solstol. Helst med en deckare och kanske en iskall cola el öl rent av...
Åh vad skönt det är med lite att se fram emot.
Och nu är det nog dags att damma av GI-kosten igen...

7 kommentarer:

Chrissan sa...

Japp. GI-kost behövs här med...

S sa...

Här har det snöat en halvmeter och de påstår att det ska komma 2-3 dm till innan imorgon. Vi är insöade med andra ord... Thailand vore något det, usch vad avis jag blir... När åker ni?

Kram
ps. Jag är nog tillbaka på gamla bloggen igen tror jag! :)

Petra sa...

Åh vad underbart att åka till Thailand. Kom hem därifrån i början av december. När har ni tänkt att åka? Kram

Cornelia sa...

Vilken fantastisk present. När åker ni? När det gäller GI-kosten kunde jag inte sagt det bättre själv. 2 januari kör jag stenhårt.
Kram och pepp

Petra sa...

Ringen kommer från märket Diddi. Kram

Helene sa...

Är det dit du ska i februari? när du skulle ta semester som du skrev om tidigare?
Härligt! Vi ska snart till Australien och hälsa på dottern som börjar plugga där om några veckor. Ska också bli riktigt spännande men jag vill få med mig de andra barnen om det går, gillar inte att flyga med bara delar av familjen........
Nu gillar jag inte värmen alls så jag får väl åka dit på sommaren när det inte är så varmt!
Hoppas julen varit bra

Maribella sa...

Vad mysigt, och vilken kanon present!! När ska ni åka?