onsdag 9 december 2009

Redan onsdag

Herre gud snart är det tredje advent. Hos oss är det bara kaos. Målning av innertak ställer till det i livet. Man kan inte röra sig i hemmet utan att riskera att trampa på några målargrejer.
Jag vill bara att det ska va klart och att de ger sig av. =) Det blir såååå fint när det är klart och jag vill ställa allt i ordning/städa nu och börja julpynta. Ska nog knycka mig en liten matrumsgran i helgen...vad det är får ni kortbevis på när jag kommer hem. Mkt fint i a f.

2 kommentarer:

Petra sa...

Skall bli väldigt spännande att få se resultatet. Ha en skön torsdag.

Helena sa...

Åhh...jag förstår precis hur du känner med renoveringsstöket. Här är det en badrumsrenovering på gång & grejer överallt!
Men som du säger det blir fint när det är klart.

Ha det gott!
/Helena