torsdag 3 december 2009

Redan torsdag...

Hmm det blir inte så mkt inlägg just nu. Mkt m nytt jobb.
Innertaket i vardagsrummet målas. (inte av mig)

Men jag sköter mig med maten och kommer nog att visa ett bra resultat denna vecka.
Kan inte bestämma mig hur jag skall göra m vägdag dock.
Jag har ju alltid (nästan) haft torsdag. Men nu blev det ju måndag, och det gillar jag eg inte.
Skriver upp vad jag väger i dag och kollar nästa torsdag. -----kg för jag kommer inte ihåg nu vad det var förra torsdagen.

Snart är det dags för mitt efterlängtade julbord...bilder kommer snart....

3 kommentarer:

Daniel sa...

åh julborde..ojoj vattnas i munnen

Finessan sa...

Måndagar är skit som vägdag. Vätska efter helgen, inte bra, inte bra. Jag bytte till fredagar, mycket bättre! :D

Helene sa...

Men å andra sidan hade du ju gått ner bra en måndag, inte dåligt!! då blir man ju ändå gladare.
och egentligen spelar det ingen roll bara man tar veckodag hela tiden!