fredag 5 mars 2010

Fredag i skitlandet

Nä skitlandet var att ta i...men jag fryser och är trött.

Jag älskar verkligen Sverige, jag skulle tom kunna kalla mig patriot. Japp det är jag, galet glad för vågskvalp, solglitter, blåa skyar m små molntussar och klöverängar. När jag var liten tvingade jag min mamma att fota svenska flaggan vart jag än såg den. Så mkt älskar jag mitt moderland. Men om jag fick önska bara en liten liten sak...skulle det vara mer varmt och j-ligt mkt mindre snö. Som by the way smälter och droppar in i matrummet. I mitt fina matrum som jag målat vitt och grått och pyntat i bästa Lantlivskänsla. Det är skit i alla fall.

Men jag har fått anställning nu på mitt "nya" jobb! Det är kul! mer betalt och mer semester! Grattis till mig.

1 kommentar:

Chrissan sa...

Stort grattis Malin!:)