torsdag 11 mars 2010

Torsdag

Jag har haft full upp i några dagar man börjar se ljuset i tunneln nu. Äntligen torsdag!

Min utmanarekompis är helt otroligt duktig! kanske startar hon en viktblogg ;)
Hon mailade mig i morse lite förvånad och mkt lycklig!
Hon har från i måndags tappat 3,5 kg! Lite är ju vätska men ändå!

Jag är en stolt guidare in i GI-världen.

Jag har inte tappat lika mkt men sköter mig och det är jag stolt över. Har stårr emot flera frestelser och det är det viktigaste just nu för mig att kunna bryta mitt hetsätar-mönster.

Nu ska bara helgen överlevas också så kommer det nog stå fina siffror på måndag här i bloggen hoppas jag.

Under tiden drömmer jag om våren...

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Bra föredöme där!
Alltid kul att kunna inspirera! :)
Och klart du snart också får ett minus, du kan ju det här...säger jag som också kan det, men just nu pulvrar...;0)

Helene sa...

Härligt, ska nog gå hur bra som helst!! jag har precis tränat mina intervaller på crosstrainern! Har köpt hem champagnen, vilken dag som helst nu...........
kram