tisdag 16 mars 2010

Tisdag och tråkdag och Håkans Bar

I dag är det en tråkdag...det började förresten redan igår kväll när jag började känna ett sjunk.
Jag blir så tung/trött och konstig i kroppen. När jag äntligen kom mig upp ur soffan för att gå och sova och höll på att klaga på nåt, på nån på tv:n som verkade pucko, råkade jag snubbla på datorsladden och välta ut ett glas Pepsi Max. Över golvet och bordet bara, datorn klarade sig så även bok, mobil och div som låg på bordet. Fredrik såg bara trött på mig och gick ut och rökte...sen låg jag dubbelvikt och torkade upp en hel rulle papper nästan, hur mkt kan det vara i ett halvfullt glas eg? Sen dess har jag kännt mig trött och tröstlös...det blev inte bättre av att jag hade en session m SJ i morse på ca 70 min utan att ha fått komma fram...

Nä idag blir det nåt enkelt att äta/laga till och krypa upp i soffan när jag kommer hem...

Det brukar vara så här i "början" (för 100:ade gången då) på GI va? Tycker mig minnas det....

Men Håkans bar var kul...han är ju för underbar. Tänk om han och Maria M fick ihop det...el huvva fick barn.

1 kommentar:

Helene sa...

Stäng av TV:n och gör något uppiggande. Jag blir så av TV-tittande därför har jag slutat med det sedan länge. Bara en gång om året när det är Melodifestival tittar jag där. TYcker den tar energi och väljer något som ger energi. Röra kroppen gör att man oftast känner sig piggare istället för att sitta still.

Bara en liten idé från mig som också känt mig så tidigare.......

Verkar ju ändå gå bra med GI!