måndag 15 mars 2010

Måndag & Vägdag

Jag är helt klart nöjd! - 2,6kg.
Och det var som vanligast svårast i helgen.

Vi var på O´Learys i går och käkade. Det var super svårt att hitta nått att käka där för jag var liksom inte super hungrig. Annars funakr ju alltid en köttbit utan pommes, el en burgare utan bröd men det var jag alltså inte upplagd för.

Så jag är super glad och hoppar på nästa vecka med glädje i kroppen.
Ska bara komma ihåg att dricka mer vatten. Men det är ju också en sån där grej som funkar bättre på jobbet.

6 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Ojojoj, -2, 6 kg på en vecka???

Helene sa...

Härligt!! grattis!!!

Själv står jag still men har ju hållt på ett tag nu och då vänjer sig kroppen sen tränar jag 5 ggr/v så muskelmassan ökar väl.

Vill vara i mål tills jag ska vara med i Expressen på söndag!

Helene sa...

Den ska komma på söndag, jag har sett några bilder som jag hoppas de väljer, han tog nog 300 st i olika vinklar och miljöer!

S sa...

Att det ens är möjligt att gå ner så mycket på en vecka!?
Grattis, det är bra jopbbat! :)

Maribella sa...

Wow...!
Jä-ligt bra jobbat!
Heja dej!

fine sa...

tjohoo! Go Mallan! Nu finns det inte bara bild utan video! :D