söndag 7 mars 2010

Odd Molly på Kvarnen


I dag kände jag för att lufta vår-Mollyn, jag älskar den här rosa färgen.

Jag och Fredrik käkade brunch på Kvarnen. Mums vad gott allt var. I morgon kör vi GI-Race igen - skönt! Nu ska jag kolla i senaste GI & Hälsa efter några nya recept, är det nån som har nåt favvo-recept att tipsa om. Frulle är fortf svårast för mig. Jag brukade ju köra Arlas vanilj youghurt m blåbär och solrosfrön förrut, men den innehåller ju lite socker. Jag har lite svårt för ägg på morgonen tyvärr...

9 kommentarer:

Suzan sa...

ååhhh vilken vacker!!!

GI-Malin sa...

Maribella: Tog bort det förra inlägget, du hann kommentera innan jag lyckats vrida bilden. Kram och tack för kommentaren...

Helene sa...

Synd att ägg inte känns bra på morgonen det är ju bra,jag kör fiberhavregrynsgröt + 2 ägg bara vitorna

Helene sa...

Kanske keso och skinka el kalkon?
Philadelphia och skinka och tomat?

GI-Malin sa...

Ja keso och skinka låter både lätt och bra...snabbt att få i ordning på morgonen. Tack!

Cornelia sa...

Härligt att du är på gång igen. Jag ska nog ta tag i det också. :-) Kram och pepp

Unknown sa...

Snygggge!! SÅÅÅÅ avis på din figur & din solbränna! :D Kram

Chrissan sa...

Meze med hallon är min favorit på morgonen.
Lycka till!

Anonym sa...

Det finns vaniljessens i flytande form på liten flaska. Jag brukar ha den i vanlig naturell youghurt och det blir lika gott som den andra vaniljyoughurten men utan allt socker=)