tisdag 3 november 2009

Godispåse

Godispåse av mer hälsosammare slag.
Spenderade 2 tim på närakuten. Och det var inte väntan utan olika prover som tog tid.
Jag har skitdålig utandning. Men bra bltr. Inga streptocker i halsen men mina trumhinnor har buktat sig innåt pga tryck i trumpeten, örontrumpeten. Aj det gör ont. Jag fick inhalera (medicin) på plats och då höll jag på att svimma och kräkas. Då blev de lite oroliga. Men bara jag fick komma hem till min soffa så blev jag lite bättre.
Jag antar att de tog test för svinis. Jag har i a f ett plåster på fuckfingret...
Jättekul att va sjuk när man börjat på nytt jobb. Fast de kunde ju höra hur det stod till när jag ringde nyss-låter som om jag festat på wiskey & cigg i en veckan minst.

1 kommentar:

fine sa...

men Maaaaalin. Stackars dig. Kan pigga upp dig med att jag drömde om dig inatt! (nej, ingen sån dröm malin!)
Du och jag shoppade Odd Molly! haha. Du visade mig ett par jeans och sa "dessa behöver du itne ha sneakers till"
Sen vaknade jag. haha :D