fredag 27 november 2009

Fredag



I dag bär det av till landet.
I morgon skall vi på vårat traditionella årliga julbord.
Varje 1:a advent samlas släkten på Fredriks sida.

Som jag ser fram emot detta...Gripsholms Värdshus blir det i år.

Förra året fixade jag och då var vi på Tyresö Slott.
I morgon på dagen hörde jag rykten om ev korvgrillning m.m.
Fredriks bror m fru och pappa m fru (inte mamma alltså) bor ute på landet.
Och F´s syrra m man kommer också ut i kväll. Och så alla mer el mindre (äldre el yngre) barn förstås.
Så det ska bli kul.


Klädsel (mest för OM -folket ;D ?)






4 kommentarer:

Unknown sa...

oohhh har du den fiina kjolen! Har du ngn live bild? Vad är det för makeup lösare jag skall köpa tycker du? (Om jag får fråga...?!)

Maribella sa...

Oj, så snygg du kommer vara!
Love OM!
Men, det är som jeans leggings - det passar inte min kropp!!

Hoppas ni får ett jättemysigt julbord!

Kram

Ting sa...

Vad mysigt det låter!
Ha en toppenhelg Malin!

Suzan sa...

gott m julbord!
Ha en supertrevlig helg! kram!