torsdag 19 november 2009

Jeansleggings


Jag förundras över detta plagg.
Det är med hat-kärlek jag klär på mig det.
Namnet får mig att vilja bojkotta det - men här sitter jag med ett par på mig idag.
F ö det tredje paret jag äger.

Men det här paret glider liksom ner. Vilket gör att de hänger lite i grenen. Och jag kan verkl inte böja mig framåt! Då avslöjas en hel del...
Jag får gå som en galen och dra upp dem hela tiden. De har inga hällor, knapp el gylf.
När de sen sitter som de ska är de hur sköna och snygga som helst...
Sen börjar kanandet...

En fråga bara?
Ska det va så här?
Är det fel på mina ben? Och i så fall är det låren som är för tjocka el?
De är ju lite lösa i midjan men jag kan inte klämma ner mina lår i ett par mindre.
Fö strl M på Gina...det är ju kul! =)

Och nu ska jag ut på lunch m direktören...Det blir spännande.
Tur att jag har en hyftsat lång tunika i dag i a f...

12 kommentarer:

Helene sa...

Ja de med resår är hopplösa tycker jag. Köpte 2 par på Lindex med knapp och blixtlås i sidan, sitter som vanliga jeans jätteskönt!!! Men mina i skinn hasar gärna också ner........ snyggt när de väl sitter men som sagt svårt att böja sig!

Ha en trevlig lunch!!!

Anonym sa...

Mina hänger också i grenen, har nog bara använt dem en gång. Köpte däremot på Vila med gylf på,har använt dem jättemycket, känns som vanliga jeans fast tajta.
Kram
Iréne

GI-Malin sa...

Iréne: Det är såna jag har två par fr VILA. Fast nu fanns inte den färgen jag ville ha så då gick jag t Gina. Man kanske måste va pinnsmal för att de ska sitta uppe...=(

Anonym sa...

Jag trodde det var utan gylf du hade. För jag har ett par också med bara resår i midjan och de får man hela tiden dra upp. Jag håller nog med om att det är hatkärlek till dessa tights.
/Iréne

Ting sa...

Ginas tights är skitdåliga.
Jag tänker INTE säga vad jag var tvungen att köpa för storlek där.

Anonym sa...

Här kommer mitt trix. Hängslen!! Jag brukar ha dom under tröjorna så syns det inte. Och brallorna sitter där dom ska.
/Karin

GI-Malin sa...

Karin: Menar du allvar? =) Tänk om de lossnar....swooops vilken smäll. När man sätter sig ner alltså...

Helene sa...

Ska du inte uppdatera din lilla ticker nu när du gått ner? är ju kul att se att det inte är så långt kvar!

Maribella sa...

Själv har jag inga...än! Funderar på att inhandla ett par idag, men vet inte om min kropp klär i leggings...!
Hur gick det på lunchen förresten? Inga tappade byxor?

Kram

Anonym sa...

Jag använde alltid hängslen och de lossnar aldrig. Jag råder er dock till att INTE köpa några budgetvarianter för det är nog stor risk att de släpper.
Karin

Anonym sa...

Jag har precis samma problem med mina från Gina tricot....hur snygga som helst men ett evigt "dra uppande" hela tiden...

Sara

Cockie sa...

Att de kasar ner tror jag beror på att de är tighta nere i benen där vi är smalare än uppe i midjan. Sitter de inte åt i midjan utan bara har lös resår åker de ner. De bör ha riktig linning som sitter ordentligt i midjan. (annars blir det hängslen:)