måndag 23 november 2009

Måndag & Vägdag

I dag har jag vägt mig och fått lida för i lördagens alkoholintag och för söndagens kolhydratintag.
Jag dricker nu vatten i massor och försöker kissa ut detta roliga som var i helgen.
Jag är snart på banan tror jag. Lagom till i helgen igen. =(
Då ska vi på vårat årliga och traditionella julbord m F´s sida av släkten.
Varje 1:a advent.
I år blir det på Gripsholms Värdshus. Som jag längtar efter skinka, lax, saffransbullar m.m.
Mycket går ju att äta när man kör som jag/vi men just lite knäcke brukar jag trilla dit på.
Och en och annan saffransbulle, fast det ser man ju sällan på julbord...

2 kommentarer:

Maribella sa...

Sluta suktas...det droppar saliv när jag läser om saffransbullar....!

Helene sa...

Lite knäcke ska nog inte vara så farligt. En lussebulle kan man ju unna sig i alla fall. Jag får träna 15 min extra på crossen så löser det sig. Blir jag bara frisk ska jag öka min träning under december.....