söndag 29 november 2009

Helgen i bilder...



Posted by Picasa

6 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Var det gott!? :)

Jag får inte ett enda julbord i år - förutom på julafton då såklart. Ska ju iväg till Thailand snart...Tjoho!

Kram

Ting sa...

Fan vad söt du är Malin!
Jag kommer inte heller gå på julbord i år.
Ja, förutom på julafton då.
Men det ser ut som om ni hade jättetrevligt iallafall!

Maribella sa...

Gillar dina kläder, du ser verkligen bra ut på korten! Smal, pigg och fräsch!
Ha en bra vecka!

Chrissan sa...

Ser ut som ni hade det trevligt och mysigt!

Lilla a sa...

Kanonfint fotokollage! Det var en bra idé för framtiden.

Kanske har jag något som kan skapa lite extra motivation för dig denna vecka. Jag behöver hjälp med att sticka ut näsan utanför dörren och ta en promenad. Därför har jag lagt ut en utmaning på min blogg. Antar du den? Om du gör det så får du dessutom lite gratisreklam för din blogg (om du vill det) genom att jag skriver att du är med + namnet på din blogg.

Men även om du inte antar utmaningen så skulle jag bli glad om du besökte min sida: gladdagboken.se

Hoppas du får en bra vecka!

/Lilla a

Lilla a sa...

Hejsan,

Vad roligt att du vill vara med på utmaningen och att du tog dig tid att gå in på min blogg! Gå in och skriv hur du vill att jag skall uppdatera arket för dig.

Hoppas du får en härlig kväll!

Kram lilla a