onsdag 18 november 2009

Vaccin


I dag skall jag (nog) ta det där vaccinet- ändå.
Jag är ju tveksam in i det sista men det lutar åt att jag låter de sticka mig.

Fanny blev så hängig och jag vill inte vara hemma fr jobbet (igen) när jag är så ny.

Sen blir det massa fix m Fanny´s nya rum. Hon flyttar ner i Marwin´s rum. Jag har målat i helgen och nu behövs en ny matta och en ny säng. Hennes ga rum blir gäst/allrum. Hon flyttar fr ca 40 kvm till 15 kvm så det behövs ju röjas och rensas en del ;D

PS Tack för all snälla kommentarer ang vikten! Jag hinner inte gå in och skriva enskilt till er alla...Men jag är inne och läser i a f.

3 kommentarer:

Helene sa...

Ja detta är verkligen en för- eller emotfråga. På mitt jobb är det vaccination på fredag men jag ska inte ta. De som har tagit här har varit sjuka av det på olika sätt, en del en dag andra flera dagar.
Jag har iofs aldrig haft influensa i hela mitt liv och har på 7 år inte haft en enda karensdag så jag kanske blir sjuk nu men jag klarar det säkert och får väl vara hemma ett tag. Personligen så tar jag bara vaccin mot dödliga sjukdomar och för vissa har den ju varit det men inte så stor risk ändå.
Men jag förstår om du som ny på jobbet inte vill bli sjuk och du har ju precis varit det.
Hoppas du inte får feber som biverkan, ska hålla tummarna för det!

Jenny sa...

Ja... jag har gjort det. Och om en hypokondriker som jag klarar det så klarar alla det.

Chrissan sa...

Mina barn ska ta i morgon och jag ska ta om en vecka....