onsdag 25 november 2009

Julklädesshopping...

I dag ska jag och barnen (utom Marwin =( ) shoppa de kläder de skall ha på julbordet på lördag! Sen tänkte jag att vi kunde stanna i stan och käka nåt.
Det ska bli jätte mysigt och det är första gången de är med själva.
Jag brukar alltid fixa detta till dem.

Fanny är den enda som möjligtvis annars kan tänka sig att ställa upp på shopping.

Vikten är nu stabiliserad igen och jag är tillb till innan helgens utsvävningar...
Men som sagt på lördag är det stora frossardagen...

2 kommentarer:

Lilla a sa...

Roligt att shoppa kläder!

Bra, att ha ett mål att se fram emot som julmiddag. Det gör det lättare att vara ståndaktig i väntan på...

Om du är nyfiken på hur mycket du kan äta av en onyttighet om du vill hålla dig till 200 kcal så får du gärna ta dig en titt på min blogg: gladdagboken.se

Hoppas shoppingen gick bra och att ni hittade något fint att ha på er!

/Lilla a (gladdagboken.se)

Suzan sa...

längtar så till lördag!!