lördag 27 juni 2009

Ang frikort


Jag gråter en skvätt över att jag missar mitt/min frikort/husgud nu i helgen då han är i Borlänge på Peace & Love.
Sen pratar jag m Fredrik ang detta m frikort och är generös och talar om att han också kan ha två st. (Jag har ju även Leif GW Persson)
Men han fattar inte detta riktigt, han kan för det första inte välja. Han rabblar sen namn som Jenna Jameson, Pamela Anderson m.m. Va fan så är det ju inte tänkt säger jag då. De där kan han ju ha en chans (nä hä? verkligen?) att se nakna och så (bidrar ju till att förverkliga frikortet på ett sätt tycker jag). Hur stor är risken att jag ser Lasse el Leffe naken??? va va?
Vi ska prata vidare om detta i kväll över en öl och revbenspjällen...
Nu gråter jag lite till över MJ - det är en bilaga i tidn i dag. Nåt är på G el så har jag druckit för mkt Cola Zero.

1 kommentar:

Jenny sa...

Ha! Jag har spelat förband till Winnerbäck en gång minsann... Trevlig prick.