måndag 15 juni 2009

Harpers island


Det här var vad jag hölll på med i går.
Nä men vad synd att det spöregnade och var storm.
Nä men vad synd att jag hade 8 avsnitt att klämma på rad.
I datorn för Fredrik ville inte kolla. Jag fick lite ont i öronen efter ett tag, hade mina Mp3 lurar!
Nä men vad synd att barnen är stora och inte vill umgås m sin mamma ändå.
De var överlyckliga kan jag säga och helt frågande till detta spelmaraton de fick avnjuta i går.
Men vilken serie säger jag bara!!!! Nu väntar jag på de sista 5!
Skräck på en ö, trovärdigt och icke töntigt.
Mums på en söndag, och så åt jag en McChicken också men det kan vi glömma nu.
Nu är det måndag och då blir det shake t frulle & lunch. Det funkar jag kan säga.
På onsdag väntar ett fint resultat om det här håller i sig. =)

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Håller tummarna för stordåd på onsdag :-)

Anonym sa...

Låter som en skön söndag!!! :-D
Håller tummarna för finfint resultat på onsdag.