torsdag 11 juni 2009

Späklunch

Nu har jag haft det alldeles för bra i några dagar! Inte GI-bra som man ju faktiskt kan ha det om man planerar lite! Det är ju inte så att man "avvarar" nåt spec egentligen kan jag tycka med GI. (förrutom socker, mjöl m.m.)
Men jag har inte planerat alls utan låtit allt möjligt inta min kropp...
Då blir det pulver t frulle och lunch än så länge! Får se hur det blir m middag. Börjar bli lite yr (skoja bara)
I dag ska det shoppas igen! Ni verkar gilla det! Det verkar vara då jag får flest kommentarer.
I dag blir det inte direkt nåt t mig utan till nån annan i familjen, men ja vågar inte outa det här. För jag har märkt att vissa i familjen helt plötsligt slänger ur sig saker som jag märker att de plockat direkt fr denna blogg!!!! Spooooky..ingen (utom Fredrik) har nämligen erkännt att de läser bloggen...Men med dagens ungar kan man väl inte bli förvånad! Finns det nåt att leta upp i cyberrymden (töntigt ord) hittar de det garanterat. Nu fattar alla smarta att det är nåt till nån lite yngre i familjen! Kan det vara nåt till den som kom hem med 260 betygspoäng? Kanske det...han hade höjt sig 40 hela poäng fr förra terminen!

1 kommentar:

Nina sa...

är det kommentar du vill ha så är det en kommentar du ska få !
tjoho på dig !