onsdag 3 juni 2009

Tjuter

Nu sitter jag på jobbet och tjurar (gråter) igen! Pinsamt om nån skulle komma in i mitt rum när man ser ut som ett ras m tårar i ögonen och snörvlandes. Men jag är rutinerad jag har en toarulle i skrivbordshurtsen...
Jag fick mail fr skolan om de sista dagarna i skolan för Marwin.
Han slutar 9an om en vecka.
Jag har ju precis fött honom - hur gick detta till?
Det vore ju inte så jobbigt om jag inte tänkte på att han skall till Lysekil i höst för att gå i Gymnasiet! Vet ni hur långt det är t Lyskil fr Tyresö???? va vet ni det va?????
Vet ni hur rar han är med sin mamma? Han kramar mig varje dag och frågar hur jag mår och hur det varit på jobbet....
Nä nu måste jag ut på toan det här går inte!
Och hur ska det gå på avslutningen?
Jag måste ringa Dr Skoglund och få nåt lugnande tror jag.

2 kommentarer:

fine sa...

åh mallan! är det verkligen du på bilden? sötnos...

Jag flyttade också hemifrån i Marwins ålder, och GUD va jag hade hemlängtan! Tro inte att det bara är du som kommer sakna - han kommer längta efter dig!

MassageLotta sa...

Ja tänk vad tiden går, fort som attan om man har kul!!!
Du, man får tåra lite en sådan dag...
Kram