måndag 8 juni 2009

Min son är den bäste!

Huset står kvar! Vi gick ju på "sena" bion i går för att vara borta fr huset så att Marwin fick lite privacy. Vi var rejält nervösa när vi åkte hemåt. De fick ju hålla på till kl 12 hade vi lovat. Halv 12 kom vi hem och kör sakta vägen fram för att lyssna om vi hör/ser nåt på håll...Men nä pooldäcket är tyst och tomt, huset är ganska mörkt, stereon m.m. är intaget fr altanen! Inget skräp så lång ögat når, varken på poolaltanen el den andra där de suttit och ätit.
Och ingen hög musik hör när vi öppnar dörren. Det visar sig att det sitter ca 15 st 16-åringar och kollar på skräckis i vår soffa, den är jätte stor. =)
Och alla låg så mysigt och kolla så man blev helt tagen! Och då hör till saken att vi har hur mycket sprit hemma som helst. F "samlar" bl.a på Wiskey och har väl ca 100 flaskor. Men de hade inte rört nåt av det.
Vilka fina ungar va? Det var både tjejer & killar. Och de hade haft det jätte kul!
Min son är så fin och duktig! Jag vet ju att det kommer komma en dag när han också får sin första fylla m.m. men man är glad ju längre tid det går och att de hinner mogna lite till innan det sker. Åh i dag är jag så stolt över Marwin! Ska krama om honom extra i dag när jag kommer hem.

1 kommentar:

Ting sa...

Förstår att du är stolt!
Det är så härligt med skötsamma ungar!
Mina är också det, än så länge.
Peppar, peppar kanske?
:O)