söndag 7 juni 2009

Easy lika a sundaymorning...


Så här ser det ut m dynor, lyktan på bordet är skit ful men den duger i dag - Nä men ser man på! solen tittar fram håll tummarna! för Marwin ska ha 13 kompisar över på poolparty. Vi håller på och förbereder och har ställt fram lite snacks på bardisken- man blir liiiite sugen!
Det skall även serverad pizzaslicar och Cola & fanta.
Jag & Fredrik ska på bio! Hurra! älskar bio fast Fredrik får så ont i sina ga hockeyknän så jag brukar få muta ungarna.
Kanske blir det nåt gott att äta också?
Det blir en bra söndag helt enkelt. (hoppas partyt inte spårar ur bara)

7 kommentarer:

Sofia sa...

Mkt snyggt,är det inframvärme du har som ser ut som en lampa?Var kommer den ifrån?

Sofia

MassageLotta sa...

Du, det där blev ju superbra.....

ija sa...

Så himla fint!! Och ja, kanske bäst att lämna huset när bardisken ser ut sådär...

GI-Malin sa...

Sofia: Ja det är en infra på fot. Kommer ej ihåg vart jag köpt den den är några år gammal. Men det var nog på Bauhouse (hur stavas det då?)

Finessan sa...

Men herre gud vilka frestelser du utsätter dig för! :P Det vet ej fan om jag skulle klara det där...

Skitsnyggt har ni fått till det! Duger gott att sitta där i sommar och smutta rosé kan jag tänka mig. :)

Sofia sa...

åh toppen å tack,jag får kolla runt!
Ha en fortsatt trevlig dag.


Sofia

Ting sa...

Gud vilken fin altan!
Och vilka fina möbler!
Ser ut som om det kommer bli en bra fest!