söndag 14 juni 2009

Ok igen

Over and out (jag kan detta för att ja jobbar på försvarets radio enh)
Nu sover vi, ok! Hu rorkar folk me det här m alkohol.
Och när måste vi bjuda igen grannarna för att det ska va ok?
Jag springer som en jäkla grävling el nåt för att få alla i säng nu.
Jag sa ju att det var en bra idé att ta med sig barnen, jag sa att de måste
i säng nu...och gick hem
Fredrik den jävkl'a skiten gick hem för länge sen, han kan man inte rökan med...äjh jah orkar ite mer...men det bästa eä att tidningskillen jonatahn är tillsagd att inte komma förrän kl 10 el nåt... jag tror att jag kom på att jag kan tejpa fast en 2o: a i brevlådan så tar han den och lägger expressen i den samma.
Detta tog mig kanske en kvart att skiriva... kul för ja har pluggat latin i ett år för att va en riktit skarp läkar sekrt.,

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så mycket jag uppskattar att få direktrapport så är det ändå en viss ofokus på vad som hände egentligen.
Hoppas på ett referat senare idag.

Anonym sa...

Hihi, underbart inlägg. Hoppas du fick sovmorgon :-)