fredag 4 september 2009

Äntligen Fredag -tacodagen

Åh äntligen fredag igen!
Den stora tacodagen i förorten. I a f bland barnfamiljer.
Fast det är väl då man bor i förorten?
Jag bodde i a f i stan som singel.
Sen kom de små liven och då skulle man ut i myllan.
Och det var ju kul med rabatter/mälaren/pool i några år.
Jag hatar mina rabatter i dagsläget.
Orkar inte se dem.
Förtränger dem helt,
tittar åt ett annat håll när jag går förbi,
då ser jag iofs gräsmattan,
såg tre svampar i den i går. Kul.

Är barnen så stora att man får fly tillbaka till City nu?
Ska supa ner F i kväll och köra övertalning...
heheheh
fast jag älskar poolen och soldäcket, det gör jag ju.....suck jag blir nog kvar i förorten då ändå?!

Vad ska ni äta i dag?

5 kommentarer:

Innerjoin :) sa...

Haha, jag är precis likadan! Drömmer om en stoor, fin och biiillig lägenhet. Hatar, hatar, hatar trädgård och underhåll på hus!
Maken är likadan....gissa hur det ser ut hos oss!?
Här blir det också tacos, fast med kyckling som omväxling...Äter inte heller bröden. "No Carbs"

Helene sa...

Hos oss blir det oxfile med Lallerstedts smarriga såser och ev broccoligratäng eller bara grönsaker. Två stora glas rött är med också förstås.
Ha en skön fredag

Själv hade jag svarta lungor då jag bodde i stan, inte så kul.

Chrissan sa...

Vi ska bort på kalas.
Och blir bjudna på tacopaj. ;)

gissan sa...

Eftersom denna barnfamiljen blivit barnlös med alla dessa vuxna ungar (snyft) så skippar vi tacosen och kör på laxfilé med kokta gröna ärtor och creme fraiche...
Men det är inte utan att man saknar fredagarna då alla ungar samlades här hemma och vi tuggade tacos... (ja även på landet gör man det..) får kanske käka det en dag snart...
Ha en helskön fredag och lycka till med övertalningen ;)
Kram Gissan

Ting sa...

Vi vill ha radhus nära stan, där vi bor nu typ.
Så blir det nog.