tisdag 29 september 2009

fanny äger!


hääj mammas blogg, nu kommer jag och våldgästar.
mamma äter godiis hela dagarna och idag ska jag bjuda henne på burger king.


- mohahaha


jag bråkar mycket med mamma men det är för det är sån jag är, och det är bara att gilla läget. määän fasten jag bråkar så älskar jag min mami väldigt mycket.

Jag förstår inte va det är som är så kuul med att skriva blogg (?) sjäälv är jag upptagen med min bästa kompis Pella och min pööjke, jaag saknar min bror som flyttat till lysekil och snart fyller jag år :D det va allt! puss på dig mamma

4 kommentarer:

Tjockolina sa...

Naaaw! :)

Suzan sa...

aww!!!

Nina sa...

hela dagarna godis wow !

Anders Jacobsson sa...

Mina barn bråkar aldrig med mig. Vad har mamma gjort för fel.... Ätit godis istället för att sätta regler. Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ;) Bra. Håll dig ifrån bloggträsket. Man blir konstig...
Kram