måndag 7 september 2009

En helt vanlig måndag...m Gordon Ramsay


Det här var en jättekonstig lunch.

I morse hade en kollega tipsat mig om att G R skulle komma t Sverige för sign av sin nya bok.
Jag ska ju åka bort i morgon så det var ju tråkigt- men tack för tipset! Me like him- alot!

Jag gick ner till OM butiken för att byta en blus som var trasig.
Och vem träffar jag då? Om inte självaste elaka kocken!
Jag vart helt till mig i trasorna och fråga om jag fick ta ett litet kort, sure Love svarar han då...

Sen gick jag på små moln ner till OM butiken som utan att blinka böt min trasiga mot en ny fin blus. Snacka om service. Jag köpte den ju i maj!

Sen traska jag Sibyllegatan tillb till jobbet.
Då såg jag en gammal kompis fr högstadiet sitta och käka lunch. Inte sett sen -86.
Sen såg jag en gammal professor jag jobbat för. Inte sett på 10 år.
Sen såg jag den där läkaren i Wallander, nu började jag tycka att det var lite konstigt för de kom liksom alla på en gång. Slutade det där? Nä Fredrik Lindström traskar rakt mot mig också.

Hur mkt kan man se på en sträcka på typ 25 m?

10 kommentarer:

Innerjoin :) sa...

Wow vilken kändisspaning!!! Jag från landet, fick nöja mig med Paolo Roberto och engelsmannen i Design Simon&Thomas (kan aldrig hålla isär vem som är vem, fö hade han rosa skjorta med gigantiska svettfläckar *urk) när vi var i Hufvudstaden.

En fråga: Vilken smak på GI-meal köper du? Choklad el jordgubb. Har du provat båda (eller finns fler smaker?) Vilken mjölk blandar du med, fettmässigt alltså?

Helena m. 4 sa...

Du Malin - det ser ut att bli en bra vecka va' ?
Ingen dålig start.

Helene sa...

Inte dåligt, borde jobba för Se&Hör! Jag såg Peter Siepen igår i centrum, sådäääär mot vad du fick uppleva kanske men ändå.

Nu kanske det blir händelselöst i 25 år för dig? eller inte?
Ha en bra resa

GI-Malin sa...

innerjoin: Min kompis är han snickaren i design S & T. Dick. =)

Jag har bara smakat chokladen. Dricker m lättmjölk. För det är den vi har hemma. Är inte fettskrämd så jag skulle kunna ta röd. ;D Kanske ger en bättre mättnad.

Chrissan sa...

Schysst kändisspaning!

S sa...

Coolt! En annan har mest glott på tonaåringar idag... (mewn det funkar det med!)

Suzan sa...

WOW!! Varför var inte jag där? dumma mig!

Ting sa...

Värsta grymma dagen ju! :O)

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Haha, vilken walk of fame!

Jenny sa...

Halkvarning.se?

Mycket kändisar. MEN??? Gordon Ramsay? Shiiiiiit.