onsdag 2 september 2009

Onsdagsrapport

Många inlägg blir det!
Jag är på topphumör igen!
Ni kommer tröttna kanske men jag tar risken. =)

I går åt jag 2 st korvar fr 7/11 till middag. (inget bröd till såklart)
I dag blir det nåt fr nya GI-Bilagan tror jag.
Shaken är slut men jag ska ner på Apoteket och kolla om man kan köpa en liten förp el 1 påse modifast el nåt. Fick gratisprov för ett tag sen. Choklad, Vanilj och en potatis/purjosoppa. (den kan jag ju inte dricka) De har inte "min" i Fältan.

Jag kan säga att min vanliga shake är mkt godare/neutralare i smaken än Modifast.
(fick kräkreflex i morse av vaniljen, kan hända att det var psykiskt dock)

Sen blir det AFRO kl 19. Så mellan 19-20 kan jag inte blogga, då får ni vila. hehehe

3 kommentarer:

Helene sa...

Hur är det Modifast och kolhydrater? vet att nutrilett innehåller för mycket kolhydrater. Jag köper ett protein från Gymgrossisten och det är faktiskt gott och jag har provat många andra.

Skönt att humöret är på topp igen!

Chrissan sa...

Har tänkt testa köttfärspajen, biffarna med ädelost, nötter och päron under kommande vecka från GI-bilagan.
Och så ska maken få gratinerad blomkål.;)

Maribella sa...

Gud vad duktig du är som gått ner så mycket!! Har du kört GI hela tiden?
Kram