måndag 7 september 2009

Måndag


-1,3 sen förra måndagen.
Det käns ju bra inför i morgon.
Det som inte känns bra är att jag inte hittar mina bikinibrallor!
Och det glömde jag fixa i NF i går. Jag hittar typ 5 olika överdelar men inte fan en enda vettig underdel. Tror ni det blir snyggt, kanske nytt mode. Varför inte liksom?
Sist vi var då tog ju var och varannan spanjorska av sig BH:n (och alla svenska tanter över 55)
Jag kan ju bara tänka mig vad jag kan hitta för några brallor där nere, neon m volang kanske?
Nä jag har ett mission, igen! Stön! Vad livet är besvärligt! *blink, blink*

5 kommentarer:

Helene sa...

Grattis!!! Måste kännas bra, jag har stått still men tycker det är bra för helgen har innehållit mycket fikabröd, vi har haft 2 födelsedagsfiranden och man kan ju inte avstå jämt och jag har inte kommit igång med träningen efter fotoperationen men på onsdag får jag börja igen!
Själv var det hur länge sedan som helst som jag använde bikini, kör nog med baddräkt minst 7 kg till (men så solar jag aldrig heller men badar gör jag massor)
Ha en skön resa

fine sa...

grattis mallan!

ska du åka iväg nu igen och bli ännu mer pepparkaka? :D

fine sa...

åh det hade varit jätteroligt.. kanske inte att behöva framstå som en blekfis i jämförelse med dig men dina utemöler väger upp det mesta ;-) hahaha.

Hoppas ni får det underbart! Kram

Chrissan sa...

Grattis till minuset!
Jobbigt det där med bikinin...får väl leta upp någon nudiststrand.;)

Utemöbler sa...

Ja utemöblerna väger upp mest va :)

Hur var resan?

kolla http://utemobler.net