söndag 27 september 2009

I´m Back! Nyöppning!

Välkomna till nyöppning av bloggen! ;D

Helgen har varit underbar. Och jag har piggat på mig och fått kärlek av min älskade och mina föräldrar.
I fredags var jag och "tjejerna" ute på Golden. Kul men jag var lite off. Sorry söta ni...

Sen upp supertidigt på lördagen och hämta mamma. Vi tog Viking till Åland. Letade reda på stugan där våra fiskegubbar fanns. På kvällen åt vi chili m massa goda tillbehör och drack gott vin. Mysigt!!!
I dag åkte vi tills hem med båten igen och åt god buffé, shoppade lite taxfree och bara var.
Jag fick ett fint halsband av lilla mamma. Tack! (hon läser inte men ändå)

Hoppas att ni haft en skön helg!

5 kommentarer:

Sofia sa...

Hejhej,
Nu lyckades jag komma in.
Ha en fortsatt mysig kväll.
Sofia

Helene sa...

Härligt med nyöppning!! ny start! skönt ni har haft det. Själv har jag varit vid sjötomten och badat och bastat, riktig avkoppling!

Helene sa...

Kul att du ser fram emot min sida! Jag pluggar på distans på Jensen education, komvux, fungerar jättebra!

S sa...

Och jag är förkyld. Har haft en skithelg därför...

Anonym sa...

Hej Malin!

Tack för en trevlig kväll i fredags. Jag tror nog att vi nästa gång vi ses åker på någon shoppingtur istället för att gå ut och dansa, eller vad tror du?

Kram
Iréne