fredag 25 september 2009

Skitdag

I dag är det inte min dag kan man säga.
Jag vill begränsa insynen i mitt privatliv just nu.
Hoppas att du har loggat in och vill forts följa min resa mot ett hälsosammare liv.
Om det är så niger jag och tackar!
Kram Malin

Ps jag verkar inte ha listat ut hur man gör bloggen lite mer osynlig men jag orkar inte bry mig.
Faktiskt. Ni som är mina "bloggvänner" ska ju kunna kolla här om ni vill. Vill ju inte lägga av helt. Ni fyller en mening i mitt "viktliv" med pepp osv...

5 kommentarer:

Helene sa...

Nu kom jag in!

Trevlig helg!!

GI-Malin sa...

välkommen in!

Chrissan sa...

Härligt att du är tillbaka!
Trist att man inte kan få blogga ifred....

Men jag tror att man kan bjuda in vissa att läsa om du inte vill ha den offentlig...

Chrissan sa...

Skickade nyss en kommentar, men vet inte om den gick fram...

Härligt att du är tillbaka, men trist att inte kunna få blogga ifred...

Tror man kan göra bloggen hemlig och bara ha inbjudna läsare...

Cornelia sa...

Nu förstår jag inte, har du låst bloggen, jag kommer liksom in :-)