tisdag 22 september 2009

Stenhårt

Jag vill bara meddela att jag kör stenhårt...
Shake frulle/lunch
Nyttigheter till middag
Fast i går blev det lite fika för älsklingen som fyllde ju....
Ska nog funka bra den här veckan. Träning på onsdag/torsdag. Afro & Boxpass.
Borde vara mer men det hinns inte med den här veckan.

Men på fredag blir det utgång med tjejerna. (Hej Iréne!)
Och på lördagmorgon (usch tidigt) bär det av till Åland.
Fredrik och min pappa skall åka dit onsdag - söndag och fiska.
Jag och mamma åker över på lördag och "hälsar på" sen åker vi alla hem tills på söndag.
Hur ska det gå? Kan jag vara stark tror ni? vill ju bli av med "sommarkilona" nu...

6 kommentarer:

Chrissan sa...

Klart det kommer gå bra!
Heja-heja!

Anonym sa...

Jag tycker du är så duktig, det är klart du klarar veckan för att festa till lite extra på fredag;) Jag tror jag har visat alla jag känner Gi-Hälsa bilagan, hur mycket du har gått ner, det är helt otroligt vad duktig du är. Vi ses på fredag, då blir det party, party.

Kram
Iréne

Helene sa...

Klart du klarar det!! du får bestämma innan hur mycket du får lov att "fuska". Det brukar jag göra och då känns det roligare att gå bort. Har själv varit 2 dagar på möte där kakor och andra godsaker ständigt stod framdukat men det gick jättebra. de hade GI-tänk där för de hade bl a en stor skål med blandade nötter vid kaffebordet, bra där!!

Maribella sa...

Man måste unna sig - ibland och med måtta!
Man måste ju leva också!
Ha det jättekul! Och kör hårt innan och efter....

GI-Malin sa...

Irené: Jag har gått upp lite över sommaren! =)
Men jag var skitful på fotot i bilagan ju! Det kan du ju inte visa...hehehe Helt grå och såg helt galen ut...
Det ska bli skitkul på fredag.

Maribella sa...

Nä, nu blir jag nyfiken...har jag missat något?
Hlälsobilaga? Vilken tidning? Hur mycket har du gått ner? Är du en kändis nu *blink*?!?